Toyota Avensis 2003 vs Hyundai Elantra 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 129 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 143 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 11 sekundes | |
Toyota Avensis ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Avensis dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Hyundai Elantra, savukārt griezes moments ir par 27 NM lielāks nekā Hyundai Elantra. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Avensis sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 7.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 7.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Avensis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Hyundai Elantra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Avensis var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Toyota Avensis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Hyundai Elantra. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Avensis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Hyundai Getz, Hyundai Accent, Kia RIO, Kia Cerato | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai Elantra varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai Elantra dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.42 m | |
Toyota Avensis ir lielāks. Toyota Avensis ir par 11 cm garāks nekā Hyundai Elantra, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Avensis ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 415 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1222 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.1 metri | |
Toyota Avensis apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Hyundai Elantra, tas nozīmē, ka ar Toyota Avensis var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Toyota Avensis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai Elantra nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Avensis, attiecīgi Toyota Avensis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Avensis ir
|
Hyundai Elantra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|