Toyota Avensis 2000 vs BMW 3 sērija 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 265 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 11 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Toyota Avensis dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Toyota Avensis sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Avensis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Avensis var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Avensis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1400 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 1030 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Avensis) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots arī BMW 5 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Avensis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Toyota Avensis ir par 5 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 440 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10 metri | |
Toyota Avensis apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Toyota Avensis var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 1`895 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Toyota Avensis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Avensis, attiecīgi Toyota Avensis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Avensis ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|