Toyota Avensis 2000 vs Opel Omega 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 205 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 15 sekundes | |
Toyota Avensis ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Avensis dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Opel Omega, savukārt griezes moments ir par 45 NM lielāks nekā Opel Omega. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Avensis sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Avensis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Opel Omega, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Avensis var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Avensis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Opel Omega. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 1130 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1470 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 930 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Avensis) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots arī Opel Vectra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Avensis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Omega dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.90 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.46 m | |
Toyota Avensis ir mazāks. Toyota Avensis ir par 38 cm īsāks nekā Opel Omega, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Avensis ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 830 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Toyota Avensis apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Opel Omega. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 2`090 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Toyota Avensis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 95 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Avensis, attiecīgi Toyota Avensis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Avensis ir
|
Opel Omega ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|