LatviešuEnglishEspañol

Toyota C-HR 2016 vs Dacia Duster 2017

 
Toyota C-HR
2016 -
Dacia Duster
2017 - 2021
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 1.2 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 116 ZS115 ZS
Griezes moments: 185 NM156 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.1 sekundes12.9 sekundes
Toyota C-HR ir dinamiskāks braukšanā.
Toyota C-HR dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Dacia Duster, savukārt griezes moments ir par 29 NM lielāks nekā Dacia Duster. Pateicoties lielākai jaudai Toyota C-HR sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.97.0
Reālais degvielas patēriņš: 7.2 l/100km7.7 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Toyota C-HR ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota C-HR var ietaupīt 165 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Dacia Duster.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 840 km kombinētajā ciklā710 km kombinētajā ciklā
980 km ārpus pilsētas780 km ārpus pilsētas
690 km ar reālo patēriņu640 km ar reālo patēriņu
Toyota C-HR ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)4x4 - AWD

Dacia Duster 2017: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 280'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Dacia Duster dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 9 gadi25 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Toyota C-HR dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.36 m4.34 m
Platums: 1.80 m1.80 m
Augstums: 1.56 m1.69 m
Toyota C-HR ir par 2 cm garāks nekā Dacia Duster, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Toyota C-HR ir par 13 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 377 litri445 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1444 litri
Dacia Duster ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Toyota C-HR bagāžas nodalījuma tilpums ir par 68 litriem mazāks nekā Dacia Duster. Tas varētu liecināt, ka Toyota C-HR vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk.
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.2 metri
Toyota C-HR apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Dacia Duster, tas nozīmē, ka ar Toyota C-HR var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`8651`809
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
zema
Vidējā cena (€): 21 00011 200
Priekšrocības un trūkumi: Toyota C-HR ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
Dacia Duster ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • ir 4x4 piedziņa
  • lielāks dzinēja resurss
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]