Toyota C-HR 2016 vs Dacia Duster 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 185 NM | 156 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 12.9 sekundes | |
Toyota C-HR ir dinamiskāks braukšanā. Toyota C-HR dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Dacia Duster, savukārt griezes moments ir par 29 NM lielāks nekā Dacia Duster. Pateicoties lielākai jaudai Toyota C-HR sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 7.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota C-HR ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Dacia Duster, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota C-HR var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota C-HR degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Dacia Duster. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota C-HR ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Dacia Duster 2017: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Dacia Duster dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 25 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota C-HR dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.69 m | |
Toyota C-HR ir par 2 cm garāks nekā Dacia Duster, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Toyota C-HR ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 445 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1444 litri | |
Dacia Duster ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Toyota C-HR bagāžas nodalījuma tilpums ir par 68 litriem mazāks nekā Dacia Duster. Tas varētu liecināt, ka Toyota C-HR vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
Toyota C-HR apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Dacia Duster, tas nozīmē, ka ar Toyota C-HR var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`865 | 1`809 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 21 000 | 11 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota C-HR ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|