LatviešuEnglishEspañol

Toyota Carina E 1992 vs Nissan Primera 1995

 
Toyota Carina E
1992 - 1996
Nissan Primera
1995 - 2002
Virsbūve: HečbeksSedans
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 133 ZS140 ZS
Griezes moments: 183 NM181 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.7 sekundes11.5 sekundes
Toyota Carina E ir dinamiskāks braukšanā.
Toyota Carina E dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Nissan Primera, taču griezes moments ir par 2 NM lielāks nekā Nissan Primera. Neskatoties uz mazāku jaudu Toyota Carina E sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.98.5
Reālais degvielas patēriņš: 9.9 l/100km10.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Carina E ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Carina E degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Nissan Primera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Carina E var ietaupīt 90 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Carina E degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Nissan Primera.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 750 km kombinētajā ciklā700 km kombinētajā ciklā
600 km ar reālo patēriņu600 km ar reālo patēriņu
Toyota Carina E ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 17 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Picnic, Toyota HiaceIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera Tino, Nissan Serena
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Carina E varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Nissan Primera dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.53 m4.52 m
Platums: 1.70 m1.72 m
Augstums: 1.41 m1.41 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Toyota Carina E ir par 1 cm garāks nekā Nissan Primera, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 470 litrinav datu
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1250 litri490 litri
Apgriešanās diametrs: 10.2 metri11 metri
Toyota Carina E apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Nissan Primera, tas nozīmē, ka ar Toyota Carina E var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`7001`795
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
augsta

zem vidējās
Toyota Carina E ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Carina E, attiecīgi Toyota Carina E kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 1200800
Priekšrocības un trūkumi: Toyota Carina E ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • labāka manevrētspēja
  • mazāk defektu
Nissan Primera ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]