Toyota Celica 2002 vs Alfa Romeo GTV 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 192 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 180 NM | 181 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.4 sekundes | 8.5 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Celica dzinēja jauda ir par 42 ZS lielāka nekā Alfa Romeo GTV, taču griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Alfa Romeo GTV. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.6 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GTV, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Celica var ietaupīt 120 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GTV. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo GTV ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota Corolla | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 147, Alfa Romeo Spider | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo GTV varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Alfa Romeo GTV dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.35 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.32 m | |
Toyota Celica ir par 7 cm garāks nekā Alfa Romeo GTV, par 4 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 110 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.2 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Alfa Romeo GTV, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`780 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
Alfa Romeo GTV ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|