Toyota Celica 1999 vs Alfa Romeo GTV 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 155 ZS | |
Griezes moments: | 172 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 8.4 sekundes | |
Alfa Romeo GTV ir dinamiskāka braukšana. Toyota Celica dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Alfa Romeo GTV, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Alfa Romeo GTV. Mazākas jaudas dēļ Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 9.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 9.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GTV, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Celica var ietaupīt 225 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GTV. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo GTV ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 145, Alfa Romeo Spider | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Alfa Romeo GTV dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.32 m | |
Toyota Celica ir par 6 cm garāks nekā Alfa Romeo GTV, par 4 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 110 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.2 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Alfa Romeo GTV, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`780 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
Alfa Romeo GTV ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|