Toyota Celica 1994 vs BMW 3 sērija 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 193 ZS | |
Griezes moments: | 154 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 7 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Toyota Celica dzinēja jauda ir par 77 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 126 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 9.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 9.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Celica var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
930 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Celica) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota Carina E | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 7 sērija, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.37 m | |
Toyota Celica ir mazāks. Toyota Celica ir par 7 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 283 litri | 410 litri | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Toyota Celica bagāžas nodalījuma tilpums ir par 127 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`510 | 1`895 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|