Toyota Celica 1995 vs SAAB 900 1994
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 186 NM | 177 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 10.5 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Celica dzinēja jauda ir par 45 ZS lielāka nekā SAAB 900, savukārt griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā SAAB 900. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Celica sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.9 | 10.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Toyota Celica degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā SAAB 900, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Celica var ietaupīt 150 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 21 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota Carina E | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā SAAB 9-3, SAAB 9000 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
SAAB 900 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.33 m | 1.44 m | |
Toyota Celica ir par 14 cm īsāks nekā SAAB 900, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Celica ir par 11 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.5 metri | |
Toyota Celica apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā SAAB 900, tas nozīmē, ka ar Toyota Celica var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Celica ir
|
SAAB 900 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|