Toyota Highlander 2019 vs Toyota Hilux 2020
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 186 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 237 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 12.8 sekundes | |
Toyota Highlander dzinēja jauda ir par 36 ZS lielāka nekā Toyota Hilux, taču griezes moments ir par 163 NM mazāks nekā Toyota Hilux. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 80 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 203 mm | 293 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Hilux var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.97 m | 5.33 m | |
Platums: | 1.93 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.76 m | 1.82 m | |
Toyota Highlander ir par 36 cm īsāks nekā Toyota Hilux, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Highlander ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 453 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2387 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 13.4 metri | |
Toyota Highlander apgriešanās diametrs ir par 2 metriem mazāks nekā Toyota Hilux, tas nozīmē, ka ar Toyota Highlander var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`722 | 3`210 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 36 800 | 41 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Highlander ir
|
Toyota Hilux ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|