Toyota Hilux 2005 vs Nissan Navara 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Divrindu ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 174 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 403 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 11.5 sekundes | |
Toyota Hilux dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Nissan Navara, savukārt griezes moments ir par 53 NM mazāks nekā Nissan Navara. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 9.2 | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 80 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 24 gadi | 26 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota Land Cruiser | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Nissan Pathfinder, Nissan Murano | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Navara varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.26 m | 5.22 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Toyota Hilux ir par 4 cm garāks nekā Nissan Navara, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Hilux ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 13.3 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`840 | 3`000 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 400 | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Hilux ir
|
Nissan Navara ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|