Toyota Hilux 2017 vs Mitsubishi L 200 2018
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.7 Benzīns | 2.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 166 ZS | 181 ZS | |
Griezes moments: | 245 NM | 430 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Toyota Hilux dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Mitsubishi L 200, savukārt griezes moments ir par 185 NM mazāks nekā Mitsubishi L 200. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 8.6 | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 75 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Hilux dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Land Cruiser, Toyota Tacoma | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Hilux varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota Hilux dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.33 m | 5.23 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.80 m | |
Toyota Hilux ir par 11 cm garāks nekā Mitsubishi L 200, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Hilux ir par 10 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 1061 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.8 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`780 | 2`850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 26 400 | 30 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Hilux ir
|
Mitsubishi L 200 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|