Toyota Hilux 2020 vs Isuzu D-Max 2020
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 500 NM | 450 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | n/a sekundes | |
Toyota Hilux dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Isuzu D-Max, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Isuzu D-Max. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 8.0 | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 76 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 700'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Isuzu D-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Toyota Land Cruiser | Izmantots arī Mazda BT-50 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Hilux varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota Hilux dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.33 m | 5.27 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.82 m | 1.79 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Toyota Hilux ir par 6 cm garāks nekā Isuzu D-Max, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Hilux ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 13.4 metri | 12.5 metri | |
Toyota Hilux apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Isuzu D-Max, tas nozīmē, ka ar Toyota Hilux var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`210 | 3`100 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 41 600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Hilux ir
|
Isuzu D-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|