Toyota Hilux 2020 vs Isuzu D-Max 2020
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | n/a sekundes | |
Toyota Hilux dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Isuzu D-Max, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Isuzu D-Max. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 76 litri | |
720 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.33 m | 5.27 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.82 m | 1.79 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Toyota Hilux ir par 6 cm garāks nekā Isuzu D-Max, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Hilux ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 13.4 metri | 13 metri | |
Toyota Hilux apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Isuzu D-Max, tas nozīmē, ka ar Toyota Hilux var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`210 | 3`100 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 41 800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Hilux ir
|
Isuzu D-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|