Toyota Hilux 2020 vs Mitsubishi L 200 2018
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Dīzelis | 2.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 181 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 430 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | n/a sekundes | |
Toyota Hilux dzinēja jauda ir par 31 ZS mazāka nekā Mitsubishi L 200, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Mitsubishi L 200. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 8.6 | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 75 litri | |
720 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 293 mm | 205 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Toyota Hilux var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mitsubishi L 200 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 9 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Toyota Hilux dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.33 m | 5.23 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Toyota Hilux ir lielāks. Toyota Hilux ir par 10 cm garāks nekā Mitsubishi L 200, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Hilux ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 1061 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13.4 metri | 11.8 metri | |
Toyota Hilux apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem lielāks nekā Mitsubishi L 200, tas nozīmē, ka ar Toyota Hilux var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`210 | 2`850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 41 800 | 30 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Hilux ir
|
Mitsubishi L 200 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|