Toyota Paseo 1996 vs Toyota Auris 2010
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 132 ZS | |
Griezes moments: | 130 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 10 sekundes | |
Toyota Auris ir dinamiskāka braukšana. Toyota Paseo dzinēja jauda ir par 42 ZS mazāka nekā Toyota Auris, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Toyota Auris. Mazākas jaudas dēļ Toyota Paseo sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 6.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Auris ir labāka izvēle. Toyota Paseo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Toyota Auris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Paseo var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 610 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
800 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Toyota Auris ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Auris varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Auris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.16 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.29 m | 1.51 m | |
Toyota Paseo ir mazāks. Toyota Paseo ir par 9 cm īsāks nekā Toyota Auris, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Paseo ir par 22 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 278 litri | 354 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 750 litri | |
Toyota Auris ir vairāk vietas bagāžai. Toyota Paseo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 76 litriem mazāks nekā Toyota Auris. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.4 metri | |
Toyota Paseo apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Toyota Auris. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`385 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Paseo ir
|
Toyota Auris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|