Toyota Sienna 2010 vs Renault Trafic 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.5 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 266 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 392 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 11.1 sekundes | |
Toyota Sienna dzinēja jauda ir par 121 ZS lielāka nekā Renault Trafic, savukārt griezes moments ir par 52 NM lielāks nekā Renault Trafic. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 13.1 | 5.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Trafic ir labāka izvēle. Toyota Sienna degvielas patēriņš uz 100 km ir par 7.2 litriem lielāks nekā Renault Trafic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Sienna var nākties iegādāties par 1080 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 570 km kombinētajā ciklā | 1350 km kombinētajā ciklā | |
700 km ārpus pilsētas | 1480 km ārpus pilsētas | ||
Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 168 mm | 160 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.09 m | 5.00 m | |
Platums: | 1.99 m | 1.96 m | |
Augstums: | 1.75 m | 1.97 m | |
Toyota Sienna ir lielāks, bet zemāks. Toyota Sienna ir par 9 cm garāks nekā Renault Trafic, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Sienna ir par 22 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 993 litri | 1000 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3810 litri | 2100 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Toyota Sienna bagāžas nodalījuma tilpums ir par 7 litriem mazāks nekā Renault Trafic. Tas varētu liecināt, ka Toyota Sienna vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Sienna (par 1710 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.8 metri | |
Toyota Sienna apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Renault Trafic, tas nozīmē, ka ar Toyota Sienna var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`770 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 18 400 | 12 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Sienna ir
|
Renault Trafic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|