LatviešuEnglishEspañol

Toyota Sienna 2010 vs Renault Trafic 2015

 
Toyota Sienna
2010 - 2017
Renault Trafic
2015 - 2019
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 3.5 Benzīns1.6 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 266 ZS145 ZS
Griezes moments: 392 NM340 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: n/a sekundes11.1 sekundes
Toyota Sienna dzinēja jauda ir par 121 ZS lielāka nekā Renault Trafic, savukārt griezes moments ir par 52 NM lielāks nekā Renault Trafic.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 13.15.9
Degvielas patēriņa ziņā Renault Trafic ir labāka izvēle.
Toyota Sienna degvielas patēriņš uz 100 km ir par 7.2 litriem lielāks nekā Renault Trafic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Sienna var nākties iegādāties par 1080 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 75 litri80 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 570 km kombinētajā ciklā1350 km kombinētajā ciklā
700 km ārpus pilsētas1480 km ārpus pilsētas
Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Klīrenss: 168 mm160 mm

Izmēri

Garums: 5.09 m5.00 m
Platums: 1.99 m1.96 m
Augstums: 1.75 m1.97 m
Toyota Sienna ir lielāks, bet zemāks.
Toyota Sienna ir par 9 cm garāks nekā Renault Trafic, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Sienna ir par 22 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 993 litri1000 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
3810 litri2100 litri
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Toyota Sienna bagāžas nodalījuma tilpums ir par 7 litriem mazāks nekā Renault Trafic. Tas varētu liecināt, ka Toyota Sienna vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Sienna (par 1710 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.4 metri11.8 metri
Toyota Sienna apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Renault Trafic, tas nozīmē, ka ar Toyota Sienna var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datu2`770
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 18 40012 000
Priekšrocības un trūkumi: Toyota Sienna ir
  • jaudīgāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Renault Trafic ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]