Toyota Starlet 1990 vs SAAB 9000 1991
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 101 NM | 294 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 8.5 sekundes | |
SAAB 9000 ir dinamiskāka braukšana. Toyota Starlet dzinēja jauda ir par 125 ZS mazāka nekā SAAB 9000, savukārt griezes moments ir par 193 NM mazāks nekā SAAB 9000. Mazākas jaudas dēļ Toyota Starlet sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 11.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 11.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Starlet ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Starlet degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.4 litriem mazāks nekā SAAB 9000, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Starlet var ietaupīt 810 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Starlet degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.6 litriem mazāks nekā SAAB 9000. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 560 km kombinētajā ciklā | |
580 km ar reālo patēriņu | 570 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Starlet ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9000 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 4 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
SAAB 9000 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.72 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.42 m | |
Toyota Starlet ir mazāks. Toyota Starlet ir par 104 cm īsāks nekā SAAB 9000, par 18 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Starlet ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 9 metri | 10.9 metri | |
Toyota Starlet apgriešanās diametrs ir par 1.9 metriem mazāks nekā SAAB 9000, tas nozīmē, ka ar Toyota Starlet var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 800 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Starlet ir
|
SAAB 9000 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|