Toyota Tundra 2008 vs Mercedes GL 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 5.7 Benzīns | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 386 ZS | 250 ZS | |
Griezes moments: | 544 NM | 620 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.2 sekundes | 7.9 sekundes | |
Toyota Tundra ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Tundra dzinēja jauda ir par 136 ZS lielāka nekā Mercedes GL, taču griezes moments ir par 76 NM mazāks nekā Mercedes GL. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Tundra sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 15.3 | 8.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes GL ir labāka izvēle. Toyota Tundra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 7.3 litriem lielāks nekā Mercedes GL, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Tundra var nākties iegādāties par 1095 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 100 litri | 100 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 1250 km kombinētajā ciklā | |
720 km ārpus pilsētas | 1330 km ārpus pilsētas | ||
Mercedes GL ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.81 m | 5.12 m | |
Platums: | 2.03 m | 1.93 m | |
Augstums: | 1.94 m | 1.85 m | |
Toyota Tundra ir lielāks. Toyota Tundra ir par 69 cm garāks nekā Mercedes GL, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Tundra ir par 9 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 680 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 680 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2300 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13.4 metri | 12.4 metri | |
Toyota Tundra apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Mercedes GL, tas nozīmē, ka ar Toyota Tundra var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`221 | 3`250 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 20 400 | 24 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Tundra ir
|
Mercedes GL ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|