Toyota Yaris 1999 vs Seat Arosa 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 50 ZS | |
Griezes moments: | 90 NM | 86 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.6 sekundes | 17.4 sekundes | |
Toyota Yaris ir dinamiskāks braukšanā. Toyota Yaris dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Seat Arosa, savukārt griezes moments ir par 4 NM lielāks nekā Seat Arosa. Pateicoties lielākai jaudai Toyota Yaris sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota Yaris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Seat Arosa, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota Yaris var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota Yaris degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Seat Arosa. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 600 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 740 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 540 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Yaris ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Seat Arosa dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Citroen C1, Toyota Aygo, Peugeot 107, Peugeot 108 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Volkswagen Lupo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Yaris varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Seat Arosa dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.61 m | 3.54 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.64 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Toyota Yaris ir lielāks. Toyota Yaris ir par 7 cm garāks nekā Seat Arosa, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Toyota Yaris ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 130 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 790 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.8 metri | |
Pilna masa (kg): | 650 | 1`360 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Toyota Yaris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Arosa nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Yaris, attiecīgi Toyota Yaris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Yaris ir
|
Seat Arosa ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|