Toyota iQ 2009 vs Chevrolet Spark 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 81 ZS | |
Griezes moments: | 91 NM | 111 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.2 sekundes | 12.1 sekundes | |
Chevrolet Spark ir dinamiskāka braukšana. Toyota iQ dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Chevrolet Spark, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Chevrolet Spark. Mazākas jaudas dēļ Toyota iQ sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.0 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota iQ ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Toyota iQ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Toyota iQ var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Toyota iQ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 32 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
780 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
530 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Yaris, Citroen C1, Toyota Aygo, Peugeot 107, Peugeot 108 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota iQ varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 2.99 m | 3.64 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.52 m | |
Toyota iQ ir par 66 cm īsāks nekā Chevrolet Spark, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Toyota iQ ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 32 litri | 170 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
238 litri | nav datu | |
Chevrolet Spark ir vairāk vietas bagāžai. Toyota iQ bagāžas nodalījuma tilpums ir par 138 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark. | |||
Apgriešanās diametrs: | 7.8 metri | 10 metri | |
Toyota iQ apgriešanās diametrs ir par 2.2 metriem mazāks nekā Chevrolet Spark, tas nozīmē, ka ar Toyota iQ var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`210 | 1`360 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Toyota iQ ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 100 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota iQ, attiecīgi Toyota iQ kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota iQ ir
|
Chevrolet Spark ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|