Volkswagen Amarok 2010 vs Ford Ranger 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.2 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 375 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 12.3 sekundes | |
Volkswagen Amarok dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Ford Ranger, taču griezes moments ir par 75 NM mazāks nekā Ford Ranger. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 8.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Ranger ir labāka izvēle. Volkswagen Amarok degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Ford Ranger, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Amarok var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
Ford Ranger ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.25 m | 5.36 m | |
Platums: | 1.94 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.83 m | 1.82 m | |
Volkswagen Amarok ir par 11 cm īsāks nekā Ford Ranger, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Amarok ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 1210 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13 metri | 12.7 metri | |
Volkswagen Amarok apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Ford Ranger. | |||
Pilna masa (kg): | 3`040 | 1`144 | |
Drošība: | |||
Ford Ranger ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Ford Ranger ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 17 000 | 19 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Amarok ir
|
Ford Ranger ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|