Volkswagen Amarok 2017 vs Toyota Hilux 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.8 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 420 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | n/a sekundes | |
Volkswagen Amarok dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Toyota Hilux, taču griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Toyota Hilux. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 80 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.25 m | 5.33 m | |
Platums: | 1.95 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.83 m | 1.82 m | |
Volkswagen Amarok ir par 8 cm īsāks nekā Toyota Hilux, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Amarok ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 13 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`900 | 3`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 34 400 | 26 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Amarok ir
|
Toyota Hilux ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|