Volkswagen Amarok 2017 vs Volvo XC60 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 285 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 7.5 sekundes | |
Volvo XC60 ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Amarok dzinēja jauda ir par 122 ZS mazāka nekā Volvo XC60, taču griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Volvo XC60. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Amarok sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 11.9 | |
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 70 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | 4x4 - AWD | |
Volvo XC60 2008: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 192 mm | 230 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Volvo XC60 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.25 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.95 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.83 m | 1.71 m | |
Volkswagen Amarok ir lielāks. Volkswagen Amarok ir par 62 cm garāks nekā Volvo XC60, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Amarok ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 495 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1455 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13 metri | 11.9 metri | |
Volkswagen Amarok apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Volvo XC60, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Amarok var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`900 | 2`440 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 34 400 | 9000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Amarok ir
|
Volvo XC60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|