Volkswagen Bora 1999 vs BMW 3 sērija 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 9.6 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Bora dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Bora sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 7.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Bora var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Bora) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 580'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Bora dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Volkswagen Beetle | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Bora varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.41 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.41 m | |
Volkswagen Bora ir par 7 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Volkswagen Bora ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 435 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1470 litri | 1345 litri | |
Volkswagen Bora ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen Bora bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Bora (par 125 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Volkswagen Bora apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Bora var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`935 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 2400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Bora ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|