Volkswagen Bora 1999 vs BMW 3 sērija 2001
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 9.6 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Bora dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Bora sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.0 | 9.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.4 l/100km | 10.0 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Bora var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 550 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
710 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
520 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Bora) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW Z4, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.41 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.41 m | |
Volkswagen Bora ir par 7 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Volkswagen Bora ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 435 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1345 litri | |
Volkswagen Bora ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen Bora bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Volkswagen Bora apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Bora var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`880 | 2`020 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 2400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Bora ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|