Volkswagen Bora 1998 vs BMW 3 sērija 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.9 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 101 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 165 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 12 sekundes | |
Volkswagen Bora dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Bora ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Bora var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Bora degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Bora) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Volkswagen Golf | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Bora varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.38 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.42 m | |
Volkswagen Bora ir par 9 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Volkswagen Bora ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 440 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
785 litri | nav datu | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen Bora bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Iespējams, BMW 3 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Volkswagen Bora apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Bora var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`720 | 1`785 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Bora ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|