Volkswagen EOS 2006 vs Chrysler Sebring 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 11.8 sekundes | |
Volkswagen EOS ir dinamiskāks braukšanā. Volkswagen EOS un Chrysler Sebring dzinēju jaudas ir vienādas, taču Volkswagen EOS griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Chrysler Sebring. Volkswagen EOS sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen EOS ir labāka izvēle. Volkswagen EOS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Chrysler Sebring, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen EOS var ietaupīt 105 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.41 m | 4.93 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.48 m | |
Volkswagen EOS ir mazāks. Volkswagen EOS ir par 52 cm īsāks nekā Chrysler Sebring, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen EOS ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 205 litri | 193 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
380 litri | 369 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen EOS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem lielāks nekā Chrysler Sebring. Iespējams, Chrysler Sebring vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen EOS (par 11 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11.1 metri | |
Volkswagen EOS apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Chrysler Sebring. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`010 | 2`175 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen EOS ir
|
Chrysler Sebring ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|