Volkswagen Passat CC 2012 vs BMW 5 sērija 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 9.6 sekundes | |
Volkswagen Passat CC ir dinamiskāks braukšanā. Volkswagen Passat CC dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā BMW 5 sērija, taču griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Volkswagen Passat CC sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 4.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Passat CC degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Passat CC var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Passat CC degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1270 km kombinētajā ciklā | 1550 km kombinētajā ciklā | |
1420 km ārpus pilsētas | 1700 km ārpus pilsētas | ||
980 km ar reālo patēriņu | 1110 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volkswagen Passat CC) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Passat CC dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan, Audi A3, Skoda Superb | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | nav datu | 4.91 m | |
Platums: | nav datu | 1.86 m | |
Augstums: | nav datu | 1.46 m | |
Bagāžnieka tilpums: | 532 litri | 520 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen Passat CC bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. Iespējams, BMW 5 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 12 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`970 | 2`235 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zema | |
BMW 5 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Passat CC nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 5 sērija, attiecīgi BMW 5 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 15 600 | 15 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Passat CC ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|