Volkswagen Phaeton 2010 vs Volkswagen Phaeton 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 240 ZS | 224 ZS | |
Griezes moments: | 500 NM | 450 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 9.1 sekundes | |
Volkswagen Phaeton 2010 ir dinamiskāks braukšanā. Volkswagen Phaeton 2010 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Volkswagen Phaeton 2004, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Volkswagen Phaeton 2004. Pateicoties lielākai jaudai Volkswagen Phaeton 2010 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 9.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 9.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Phaeton 2010 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Phaeton 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Phaeton 2004, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Phaeton 2010 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Phaeton 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Volkswagen Phaeton 2004. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
1010 km ar reālo patēriņu | 950 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Phaeton 2010 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.06 m | 5.06 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volkswagen Phaeton 2010 un Volkswagen Phaeton 2004 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 500 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 12 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`760 | 2`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 10 400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Phaeton ir
|
Volkswagen Phaeton ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|