Volkswagen Phaeton 2010 vs Volkswagen Phaeton 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.2 Benzīns | 4.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 335 ZS | 335 ZS | |
Griezes moments: | 430 NM | 430 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.9 sekundes | 6.9 sekundes | |
Volkswagen Phaeton 2010 un Volkswagen Phaeton 2003 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.5 | 13.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.3 l/100km | 14.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Phaeton 2010 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Phaeton 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Volkswagen Phaeton 2003, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Phaeton 2010 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Phaeton 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Volkswagen Phaeton 2003. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
970 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Phaeton 2010 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.04 m | 5.06 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volkswagen Phaeton 2010 ir par 2 cm īsāks nekā Volkswagen Phaeton 2003, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 500 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 12 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`700 | 2`400 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 10 400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Phaeton ir
|
Volkswagen Phaeton ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|