Volkswagen Phaeton 2010 vs BMW 7 sērija 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.2 Benzīns | 4.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 335 ZS | 408 ZS | |
Griezes moments: | 430 NM | 600 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.9 sekundes | 5.3 sekundes | |
BMW 7 sērija ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Phaeton dzinēja jauda ir par 73 ZS mazāka nekā BMW 7 sērija, savukārt griezes moments ir par 170 NM mazāks nekā BMW 7 sērija. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Phaeton sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.5 | 11.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.3 l/100km | 14.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Phaeton ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Phaeton degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā BMW 7 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Phaeton var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Volkswagen Phaeton degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā BMW 7 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 82 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
970 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.04 m | 5.21 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.48 m | |
Volkswagen Phaeton ir par 17 cm īsāks nekā BMW 7 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Volkswagen Phaeton ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 500 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 12 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`700 | 2`610 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 10 200 | 10 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Phaeton ir
|
BMW 7 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|