Volkswagen Phaeton 2004 vs Lexus LS 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 4.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 224 ZS | 380 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 498 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | n/a sekundes | |
Volkswagen Phaeton dzinēja jauda ir par 156 ZS mazāka nekā Lexus LS, savukārt griezes moments ir par 48 NM mazāks nekā Lexus LS. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 9.8 | |
Volkswagen Phaeton degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Lexus LS, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Phaeton var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 84 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
Volkswagen Phaeton ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 470'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Lexus LS dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Audi A6 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.06 m | 5.06 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volkswagen Phaeton un Lexus LS garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 510 litri | |
Volkswagen Phaeton bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Lexus LS. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 11.7 metri | |
Volkswagen Phaeton apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Lexus LS. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`500 | 2`470 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 13 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Phaeton ir
|
Lexus LS ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|