Volkswagen Phaeton 2004 vs Volkswagen Phaeton 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 224 ZS | 240 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 8.3 sekundes | |
Volkswagen Phaeton 2010 ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Phaeton 2004 dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā Volkswagen Phaeton 2010, savukārt griezes moments ir par 50 NM mazāks nekā Volkswagen Phaeton 2010. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Phaeton 2004 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 8.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 8.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Phaeton 2010 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Phaeton 2004 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Volkswagen Phaeton 2010, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Phaeton 2004 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Phaeton 2004 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Volkswagen Phaeton 2010. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 90 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Phaeton 2010 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.06 m | 5.06 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volkswagen Phaeton 2004 un Volkswagen Phaeton 2010 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 500 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 12 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`500 | 2`760 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 10 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Phaeton ir
|
Volkswagen Phaeton ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|