Volkswagen Touareg 2014 vs Mercedes ML 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.6 Benzīns | 3.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 249 ZS | 306 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 370 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 7.6 sekundes | |
Mercedes ML ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Touareg dzinēja jauda ir par 57 ZS mazāka nekā Mercedes ML, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Mercedes ML. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Touareg sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.9 | 8.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes ML ir labāka izvēle. Volkswagen Touareg degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Mercedes ML, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Touareg var nākties iegādāties par 360 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 100 litri | 78 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
1130 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.80 m | |
Platums: | 1.94 m | 1.93 m | |
Augstums: | 1.71 m | 1.80 m | |
Volkswagen Touareg un Mercedes ML garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 697 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 11.8 metri | |
Volkswagen Touareg apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mercedes ML. | |||
Pilna masa (kg): | 2`800 | 2`900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mercedes ML ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Touareg nopietni defekti konstatēti apmēram 110 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes ML, attiecīgi Mercedes ML kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 20 800 | 18 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Mercedes ML ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|