Volkswagen Scirocco 2008 vs Alfa Romeo Brera 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.4 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 210 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 7.9 sekundes | |
Alfa Romeo Brera ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Scirocco dzinēja jauda ir par 70 ZS mazāka nekā Alfa Romeo Brera, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Alfa Romeo Brera. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Scirocco sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 6.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Scirocco ir labāka izvēle. Volkswagen Scirocco degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Alfa Romeo Brera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Scirocco var ietaupīt 255 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 980 km kombinētajā ciklā | 1020 km kombinētajā ciklā | |
1190 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.26 m | 4.41 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.37 m | |
Volkswagen Scirocco ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Volkswagen Scirocco ir par 16 cm īsāks nekā Alfa Romeo Brera, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Scirocco ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 292 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1006 litri | 610 litri | |
Volkswagen Scirocco bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem mazāks nekā Alfa Romeo Brera. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Scirocco (par 396 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.7 metri | |
Volkswagen Scirocco apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Alfa Romeo Brera. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 7200 | 6400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Scirocco ir
|
Alfa Romeo Brera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|