Volvo 940 1990 vs Renault Megane 2006
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.4 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 8.7 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāka braukšana. Volvo 940 dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 100 NM mazāks nekā Renault Megane. Mazākas jaudas dēļ Volvo 940 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo 940 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem lielāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo 940 var nākties iegādāties par 375 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo 940 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Renault Megane. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
910 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Megane) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Volvo 940) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.21 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.46 m | |
Volvo 940 ir par 66 cm garāks nekā Renault Megane, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Volvo 940 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 470 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1190 litri | |
Volvo 940 ir lielāka bagāžas ietilpība. Volvo 940 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 140 litriem lielāks nekā Renault Megane. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.9 metri | 10.9 metri | |
Volvo 940 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Renault Megane, tas nozīmē, ka ar Volvo 940 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`945 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.9/10 | 8.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo 940 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|