Volvo C30 2006 vs Seat Ibiza 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.4 sekundes | 8.2 sekundes | |
Seat Ibiza ir dinamiskāka braukšana. Volvo C30 dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Seat Ibiza, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Volvo C30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 4.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 5.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Ibiza ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo C30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Seat Ibiza, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo C30 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo C30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Seat Ibiza. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 970 km kombinētajā ciklā | |
1190 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
880 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.05 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.44 m | |
Volvo C30 ir lielāks. Volvo C30 ir par 20 cm garāks nekā Seat Ibiza, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Volvo C30 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 251 litri | 292 litri | |
Seat Ibiza ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volvo C30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem mazāks nekā Seat Ibiza. Tas varētu liecināt, ka Volvo C30 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.5 metri | |
Volvo C30 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Seat Ibiza. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`696 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Seat Ibiza ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo C30 nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā Seat Ibiza, attiecīgi Seat Ibiza kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4000 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo C30 ir
|
Seat Ibiza ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|