LatviešuEnglishEspañol

Volvo C30 2006 vs Seat Ibiza 2012

 
Volvo C30
2006 - 2007
Seat Ibiza
2012 - 2015
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.5 Benzīns2.0 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 220 ZS143 ZS
Griezes moments: 320 NM320 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 6.7 sekundes8.2 sekundes
Volvo C30 ir dinamiskāks braukšanā.
Volvo C30 dzinēja jauda ir par 77 ZS lielāka nekā Seat Ibiza, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai Volvo C30 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.74.6
Reālais degvielas patēriņš: 9.1 l/100km5.6 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Seat Ibiza ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Volvo C30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.1 litriem lielāks nekā Seat Ibiza, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo C30 var nākties iegādāties par 615 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo C30 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.5 litriem lielāks nekā Seat Ibiza.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 630 km kombinētajā ciklā970 km kombinētajā ciklā
840 km ārpus pilsētas1150 km ārpus pilsētas
600 km ar reālo patēriņu800 km ar reālo patēriņu
Seat Ibiza ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.25 m4.05 m
Platums: 1.78 m1.69 m
Augstums: 1.45 m1.44 m
Volvo C30 ir lielāks.
Volvo C30 ir par 20 cm garāks nekā Seat Ibiza, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Volvo C30 ir par 1 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 251 litri292 litri
Seat Ibiza ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volvo C30 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem mazāks nekā Seat Ibiza. Tas varētu liecināt, ka Volvo C30 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk.
Apgriešanās diametrs: 10.6 metri10.5 metri
Volvo C30 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Seat Ibiza.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8601`696
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
vidēja

zem vidējās
Vidējā cena (€): 40005200
Priekšrocības un trūkumi: Volvo C30 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Seat Ibiza ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]