Volvo C70 2009 vs Mazda MX-5 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 188 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 7.6 sekundes | |
Volvo C70 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 42 NM lielāks nekā Mazda MX-5. Neskatoties uz lielāku jaudu Volvo C70 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.7 l/100km | 8.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda MX-5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo C70 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo C70 var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo C70 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo C70) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 510'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo C70 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volvo S40, Volvo V50, Volvo C30 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda MX-5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volvo C70 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.62 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.26 m | |
Volvo C70 ir lielāks. Volvo C70 ir par 59 cm garāks nekā Mazda MX-5, par 12 cm platāks, savukārt augstumā Volvo C70 ir par 15 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 200 litri | 150 litri | |
Volvo C70 ir lielāka bagāžas ietilpība. Volvo C70 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem lielāks nekā Mazda MX-5. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10 metri | |
Volvo C70 apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem lielāks nekā Mazda MX-5, tas nozīmē, ka ar Volvo C70 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`070 | 1`375 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 9600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo C70 ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|