Volvo C70 2011 vs Mazda MX-5 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 177 ZS | 161 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 188 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 8.9 sekundes | |
Volvo C70 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Mazda MX-5, savukārt griezes moments ir par 212 NM lielāks nekā Mazda MX-5. Neskatoties uz lielāku jaudu Volvo C70 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo C70 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo C70 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Mazda MX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volvo C70 var ietaupīt 240 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo C70 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā Mazda MX-5. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo C70) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mazda MX-5) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.62 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.40 m | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 404 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10 metri | |
Volvo C70 apgriešanās diametrs ir par 2 metriem lielāks nekā Mazda MX-5, tas nozīmē, ka ar Volvo C70 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 9600 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo C70 ir
|
Mazda MX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|