LatviešuEnglishEspañol

Audi A3 2016 vs Alfa Romeo 145 1999

 
Audi A3
2016 - 2018
Alfa Romeo 145
1999 - 2000
Virsbūve: KabrioletsHečbeks
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 190 ZS155 ZS
Griezes moments: 320 NM187 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 7.3 sekundes8.3 sekundes
Audi A3 ir dinamiskāks braukšanā.
Audi A3 dzinēja jauda ir par 35 ZS lielāka nekā Alfa Romeo 145, savukārt griezes moments ir par 133 NM lielāks nekā Alfa Romeo 145. Pateicoties lielākai jaudai Audi A3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu8.7
Degvielas bākas tilpums: 50 litri61 litri

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km290'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi A3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi3 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi Q3Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo Spider
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 4.42 m4.06 m
Platums: 1.79 m1.71 m
Augstums: 1.41 m1.43 m
Audi A3 ir lielāks, bet nedaudz zemāks.
Audi A3 ir par 36 cm garāks nekā Alfa Romeo 145, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Audi A3 ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 320 litri320 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
680 litri1130 litri
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri11 metri
Audi A3 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Alfa Romeo 145.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9301`765
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
augsta

zema
Vidējā cena (€): nav datu800
Priekšrocības un trūkumi: Audi A3 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks dzinēja resurss
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Alfa Romeo 145 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]