Audi A3 2004 vs BMW 1 sērija 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 102 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 148 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.2 sekundes | 11 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Audi A3 dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 2 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Audi A3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 8.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Audi A3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A3 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Audi A3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi A3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Audi A4, Seat Exeo | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Audi A3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.29 m | 4.23 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Audi A3 ir par 6 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Audi A3 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1120 litri | 1150 litri | |
Audi A3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija (par 30 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11 metri | |
Audi A3 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`855 | 1`705 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Audi A3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A3, attiecīgi Audi A3 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3200 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A3 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|