Audi A6 2011 vs Audi A4 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 245 ZS | 204 ZS | |
Griezes moments: | 500 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.1 sekundes | 7.1 sekundes | |
Audi A6 ir dinamiskāks braukšanā. Audi A6 dzinēja jauda ir par 41 ZS lielāka nekā Audi A4, savukārt griezes moments ir par 100 NM lielāks nekā Audi A4. Pateicoties lielākai jaudai Audi A6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi A4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi A6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Audi A4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A6 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi A6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Audi A4. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.92 m | 4.70 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.43 m | |
Audi A6 ir lielāks. Audi A6 ir par 21 cm garāks nekā Audi A4, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Audi A6 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 11.4 metri | |
Audi A6 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Audi A4, tas nozīmē, ka ar Audi A6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`330 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Audi A6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Audi A4, attiecīgi Audi A6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 11 400 | 9200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A6 ir
|
Audi A4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|