LatviešuEnglishEspañol

Audi A6 2001 vs BMW 3 sērija 1999

 
Audi A6
2001 - 2001
BMW 3 sērija
1999 - 2001
Virsbūve: UniversālsSedans
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Benzīns1.9 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: Zobsiksnas un ķēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 150 ZS105 ZS
Griezes moments: 210 NM165 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.8 sekundes12 sekundes
Audi A6 ir dinamiskāks braukšanā.
Audi A6 dzinēja jauda ir par 45 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 45 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Audi A6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.57.9
Reālais degvielas patēriņš: 10.1 l/100km8.3 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Audi A6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A6 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi A6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri63 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 820 km kombinētajā ciklā790 km kombinētajā ciklā
1040 km ārpus pilsētas1060 km ārpus pilsētas
690 km ar reālo patēriņu750 km ar reālo patēriņu

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km480'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi9 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Skoda Octavia, Skoda SuperbIzmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Audi A6 varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.80 m4.47 m
Platums: 1.81 m1.74 m
Augstums: 1.48 m1.42 m
Audi A6 ir lielāks.
Audi A6 ir par 33 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Audi A6 ir par 6 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 455 litri440 litri
Audi A6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija.
Apgriešanās diametrs: 11.7 metri10 metri
Audi A6 apgriešanās diametrs ir par 1.7 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Audi A6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 2`0851`785
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
vidēja

zem vidējās
Audi A6 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A6, attiecīgi Audi A6 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka.
Vidējā cena (€): 12002000
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.8/10 7.5/10
Priekšrocības un trūkumi: Audi A6 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
BMW 3 sērija ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]