Audi A6 1998 vs BMW 3 sērija 1998
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 165 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 9 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Audi A6 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Audi A6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 10.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.2 l/100km | 10.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi A6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A6 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi A6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
620 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi A6 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Audi A4 | Izmantots arī BMW 5 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.42 m | |
Audi A6 ir lielāks. Audi A6 ir par 33 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Audi A6 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 440 litri | |
Audi A6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | 10 metri | |
Audi A6 apgriešanās diametrs ir par 1.7 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Audi A6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`135 | 1`910 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Audi A6 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi Audi A6 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A6 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|