Audi A6 1998 vs BMW 3 sērija 2000
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 390 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 8.2 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Audi A6 dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Audi A6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 8.0 | |
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
1120 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
900 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 2 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi A8 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.42 m | |
Audi A6 ir lielāks. Audi A6 ir par 33 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Audi A6 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 440 litri | |
Audi A6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | 10 metri | |
Audi A6 apgriešanās diametrs ir par 1.7 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Audi A6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`195 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Audi A6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A6, attiecīgi Audi A6 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 7.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A6 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|