Audi A6 2001 vs BMW 5 sērija 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 180 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 370 NM | 500 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 7 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Audi A6 dzinēja jauda ir par 51 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 130 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Audi A6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.2 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi A6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A6 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi A6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
1120 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A6) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi A8 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW X6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.49 m | |
Audi A6 ir mazāks. Audi A6 ir par 4 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Audi A6 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 500 litri | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Audi A6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.7 metri | 11 metri | |
Audi A6 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Audi A6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`200 | 2`280 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Audi A6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A6, attiecīgi Audi A6 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 4000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 8.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A6 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|