LatviešuEnglishEspañol

Audi A8 1997 vs BMW 3 sērija 2001

 
Audi A8
1997 - 1999
BMW 3 sērija
2001 - 2003
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.5 Dīzelis2.9 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 150 ZS184 ZS
Griezes moments: 310 NM390 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.9 sekundes7.8 sekundes
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana.
Audi A8 dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Audi A8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.36.7
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle.
Audi A8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A8 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 90 litri63 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1230 km kombinētajā ciklā940 km kombinētajā ciklā
1600 km ārpus pilsētas1180 km ārpus pilsētas
Audi A8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A8) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km560'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 2 gadi12 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A6, Audi A4Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 5.03 m4.47 m
Platums: 1.88 m1.74 m
Augstums: 1.44 m1.42 m
Audi A8 ir lielāks.
Audi A8 ir par 56 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 14 cm platāks, savukārt augstumā Audi A8 ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 525 litri440 litri
Audi A8 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Audi A8 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija.
Apgriešanās diametrs: 12.3 metri10 metri
Audi A8 apgriešanās diametrs ir par 2.3 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Audi A8 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`1952`020
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

vidēja
BMW 3 sērija ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Audi A8 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 20002400
Priekšrocības un trūkumi: Audi A8 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
BMW 3 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]