Audi A8 1997 vs Mercedes E klase 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 231 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 12.3 sekundes | |
Audi A8 ir dinamiskāks braukšanā. Audi A8 dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 79 NM lielāks nekā Mercedes E klase. Pateicoties lielākai jaudai Audi A8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 7.5 | |
Audi A8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi A8 var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1230 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
1600 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
Audi A8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A8) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 2 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A6, Audi A4 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.03 m | 4.74 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.43 m | |
Audi A8 ir lielāks. Audi A8 ir par 29 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 14 cm platāks, savukārt augstumā Audi A8 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 525 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | 11.2 metri | |
Audi A8 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Audi A8 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`195 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Mercedes E klase ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Audi A8, attiecīgi Mercedes E klase varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2000 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A8 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|