LatviešuEnglishEspañol

Audi A8 1997 vs Mercedes E klase 1993

 
Audi A8
1997 - 1999
Mercedes E klase
1993 - 1995
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.5 Dīzelis2.5 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 150 ZS126 ZS
Griezes moments: 310 NM231 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.9 sekundes12.3 sekundes
Audi A8 ir dinamiskāks braukšanā.
Audi A8 dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 79 NM lielāks nekā Mercedes E klase. Pateicoties lielākai jaudai Audi A8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 7.37.5
Audi A8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi A8 var ietaupīt 30 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 90 litri70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1230 km kombinētajā ciklā930 km kombinētajā ciklā
1600 km ārpus pilsētas1250 km ārpus pilsētas
Audi A8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A8) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km560'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 2 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A6, Audi A4Izmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.

Izmēri

Garums: 5.03 m4.74 m
Platums: 1.88 m1.74 m
Augstums: 1.44 m1.43 m
Audi A8 ir lielāks.
Audi A8 ir par 29 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 14 cm platāks, savukārt augstumā Audi A8 ir par 1 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 525 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 12.3 metri11.2 metri
Audi A8 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Audi A8 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`1952`030
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zema

augsta
Mercedes E klase ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Audi A8, attiecīgi Mercedes E klase varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 20002600
Priekšrocības un trūkumi: Audi A8 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mercedes E klase ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]